Untitled 3

Pent, intuitivt, raskt, behagelig og funksjonell er alle gode ting – så fremt det skaper vekst. Til syvende og sist er det bunnlinjen som teller mest.

Hvordan gjorde vi det?

Først og fremst, e-handler trenger slett ikke være vanskelig. Vi er teknologi agnostikere, i den forstand at vi alltid vurderer de faktiske forretningsbehovene først, for å isolere de mest lønnsomme grepene videre. Vi tilstreber håndfaste og målbare resultater raskt, og bygger videre basert på fersk innsikt og opparbeidet tilbakemelding fra reelle kunder.

Nøkkeltall

50 % økning
i årlig omsetning

70 % flere
kunder

30 % umiddelbar
omsetningsøkning

Brukeropplevelse og konvertering vil alltid være kjernen i vår tilnærmelse. Teknologi må svare på forretningsbehov, ikke motsatt, og være agil nok til å tillate hyppig forretningsutvikling innenfor økonomiske begrensninger. Vi er i stand til å levere teknologi agnostisk og med full selvtillit. Den intellektuelle eiendommen bor der brukere interagerer og konverteres til kunder.

Vi ser alltid etter utfordringer innen både design, identitet og utvikling. Si gjerne ifra dersom du ønsker å høre mer. Gi oss ditt viktigste problem!

Den sorte katten på fasaden langst den travle Oslo-gata Grensen er et ikon i sin egen rett. Siden oppstarten i 1905 har den sorte katten blitt ensbetydende med ekslusiv kaffe og te.

Nå om dagen er vi alle kaffekjennere, og nye brennerier utfordrer oss hver dag. At en 110 år gammel katt fortsatt gjør seg bemerket er ingen selvfølge. Vi vil påstå at denne katten har de fleste av sine ni liv intakt, takket være et fokus på progressiv fornyelse snarere enn å hvile på gammel tradisjon og lojalitet.

I fornyelsens ånd lanserte vi ny e-handelplattform og gjennomgående ny UX. Dette ga umiddelbare resultater.

Etter å ha optimalisert kjøpetrakten økte de dårligste månedene så mye som 123%, til et jevnt nivå med øvrige måneder. Utjevnet salg gir høyere presisjon i planlegging og logistikk, i tillegg til potensiell avfallsreduksjon.

– Feed har hjulpet oss med økt omsetning ved å optimalisere brukeropplevelse og ved å gjøre oss mer synlige. Feed lykkes også med å forstå våre behov og oversette de til håndfaste og elegante løsninger.

Alexander Aker, Black Cat

BC Test 7

Vår leveranse

Brukeropplevelse
Digital design
Front end utvikling
Back end utvikling

Samarbeidspartnere

Den sorte katten har vært med i 110 år, men den har blitt oppdatert fra tid til annen. Våre venner i Minsk har laget den siste iterasjonen, i tillegg til pakningsdesign og fysisk retail.